برگزاری مانور کاهش بلایای طبیعی در اسلامشهر

اسلامشهر ( پانا) - مانور کاهش بلایای طبیعی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و اعضای کمیته کاهش بلایای طبیعی شهرستان اسلامشهر در آموزشگاه ادب منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور کاهش بلایای طبیعی در اسلامشهر

در این برنامه نمادین،که به مناسبت هفته ملی کاهش بلایای طبیعی با نظارت کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر و همکاری دستگاه های خدمات رسان شهرستان برگزار شد ، ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی بر ضرورت آموزش دانش آموزان و اولیاء آنان در راستای آمادگی مقابله با کاهش بلایای طبیعی درطول سال تحصیلی تاکید کرد.

وی در ادامه افزود:بلایای طبیعی در کشور ما هرساله خسارات زیادی را بر جا میگذارد ،لیکن آموزشهای مستمر و هماهنگی های دستگاه های مرتبط در کاهش اثرات بلایای طبیعی از نقش بسزایی برخوردار هستند.

در بخش دیگری ازاین برنامه، بهمنی کارشناس هلال احمر و فتحی کارشناس مسئول بهداشت و روان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیزدرسخنانی به ارائه توصیه هایی در رابطه با بلایای طبیعی و کاهش استرس در زمان بروز حوادث جهت دانش آموزان پرداختند.

شایان ذکر است ، دانش آموزان این واحد آموزشی نیز اجرای مانور کاهش بلایای طبیعی رادرزمینه های ، تخلیه ساختمان و پناه گیری، اطفاء حریق ، حمل مجروح و ....با همکاری هلال احمر ، اورژانس و ایستگاه مرکزی آتش نشانی اسلامشهراجرا نمودند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار