مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

در بحث آسیب های اجتماعی باید به مهندسی فرهنگی بپردازیم

شهریار (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با ارائه آماری از مدارس ، دانش آموزان و نیروی انسانی در شهرستان های استان تهران ، اظهار داشت : در سال تحصیلی جاری با بحران نیروی انسانی روبرو بودیم که با مدیریت همکاران و اعمال سیاست های لازم سعی شد مشکل نیروی انسانی در مدارس حل شود .

کد مطلب: ۸۶۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
در بحث آسیب های اجتماعی باید به مهندسی فرهنگی بپردازیم

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به توجه جدی به ایمن سازی مدارس فرسوده در استان تاکید کرد: سعی داریم با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان تهران در برنامه ششم توسعه با کمک خیرین ، اداره کل نوسازی مدارس و مسئولان نسبت به نوسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و مقاوم برای دانش آموزان اقدامات گسترده ای را انجام دهیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی در مدارس گفت : در بحث آسیب های اجتماعی باید به مهندسی فرهنگی بپردازیم و با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت در جهت مهار این آسیب ها اقدام کنیم.

در ادامه فرماندار شهریار نیز با توجه به اهمیت پروژه های آموزش و پرورش گفت : سعی شود پروژه های نیمه کاره با همت همه مسئولان شهرستان پایان یابد تا دانش آموزان بتوانند از مزایای آن بهره مند گردند . طاهری با مهم دانستن بحث آموزش و پرورش گفت : تمام مسئولان باید در حل مسائل آموزش و پرورش با همدلی و همکاری پیش قدم باشند.

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه شهریار ، فرماندار شهریار ، بخشدار مرکزی شهریار ، مدیر آموزش و پرورش شهریار ، سرناظر اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، شهرداران ، اعضای شوراهای شهر و کلیه اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار