آماده‌باش 5 هزار پلیس راهور برای خدمات‌دهی به زائران اربعین

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی کامل پلیس راهور برای خدمات‌دهی به زوار اربعین حسینی (ع) خبر د اد و گفت 5 هزار نفر از نیروهای پلیس راهور و 1400 تیم در راستای اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین فعالیت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش 5 هزار پلیس راهور برای خدمات‌دهی به زائران اربعین

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در نشست کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی ویژه اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: اربعین فرصت مغتنمی است تا بتوانیم به زوار حسینی(ع) خدمت کنیم و با توجه به اینکه در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم همه تمهیدات لازم برای خدمات دهی به زوار حسینی(ع) پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی ارائه خدمات ویژه ترافیکی همزمان با اربعین حسینی از 19 مهرماه آغاز و این روند تا 14 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی کامل و صد درصدی پلیس راهور برای خدمات‌دهی به زوار اربعین خبر داد و گفت: دستگاه‌های امدادی و خدماتی با همکاری و تعامل در این راستا برنامه‌ریزی و اقدام خواهند کرد.

این مقام عالی انتظامی پیشنهاد داد: اقدامات عمرانی به ویژه در جاده‌ها تا 28 مهرماه اتمام یابد و از 28 مهر اقداماتی چون ایمن‌سازی جاده و نصب علایم دنبال شود.

وی به پیش‌بینی پارکینگ همزمان با این ایام با لحاظ کردن موقعیت خاص چون روشنایی اشاره کرد و گفت: امید است زواری که تصمیم دارند با وسایل حمل و نقل عمومی در این سفر تردد کنند از هم ‌کنون برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند، همچنین کسانی که می‌خواهند از وسایل نقلیله شخصی استفاده کنند در طول مسیر و مقصد همکاری لازم را با عوامل انتظامی و ترافیکی داشته باشند.

وی در توصیه‌ای به رانندگان عنوان کرد: با صبر و حوصله رانندگی کنند و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز جدا خودداری کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: 5 هزار نفر از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای خدمات‌دهی به زوار اربعین در آماده‌باش هستند.

سردار مهری در پاسخ به سوالی درباره رفع گره‌های ترافیکی عنوان کرد: در محورهای مواصلاتی و جاده‌ها اقدامات لازم پیش‌بینی شده است، به‌طوری که برخی معبرها در استان‌های هدف، تعریض شده یا در محور مهران - ایلام چهار خط نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: در محور شلمچه نیز تمهیدات لازم و زیرساخت ها در این راستا پیش‌بینی شده است تا ان شاء الله خدمات شایسته‌ای به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: هزار نفر از نیروهای پلیس راهور و 1400 تیم در راستای اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین امسال فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار