فرماندار پیشوا : لزوم تشکیل شوراهای فرهنگی با هدف غنابخشی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی روستاها

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا از ضرورت تشکیل شوراهای فرهنگی با هدف توسعه و غنابخشی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق روستایی خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۲۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا : لزوم تشکیل شوراهای فرهنگی با هدف غنابخشی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی روستاها

حسین عباسی در این رابطه اظهار کرد: توسعه کشور از روستاها شکل می گیرد و در سایه توجه به روستاییان و توسعه کالبدی، فرهنگی و اجتماعی روستاها، شهرستانی آباد و کشوری توسعه یافته خواهیم داشت .

وی درادامه افزود: توجه به توسعه روستاها فقط در مباحث عمران و آبادانی نیست، بلکه باید به کرامت و منزلت روستاییان نیز توجه ویژه ای داشت که این نگاه در دولت تدبیر و امید نسبت به روستاییان و عشایر شهرستان پیشوا حاکم بوده و توجه ویژه ای به آنان شده و در راستای کم و کاستی های موجود نیز در افق برنامه های دولت، طرح هایی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

عباسی با اشاره به پیش بینی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح روستاها گفت: تشکیل شوراهای فرهنگی در روستاها یکی از اولویت های مدنظر در جهت توسعه و غنابخشی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این مناطق است.

فرماندار شهرستان پیشوا متذکر شد: حضور ۱۲۰۰ خانواده عشایر درشهرستان پیشوا مایه افتخار و مباهات این منطقه است و بخشی از نیازهای مصرفی مردم استان توسط این قشر پرتلاش تولید و تامین می شود که باید در جهت رفع مشکلات و ارتقای سطح معیشتی آنان تلاش ها و پیگیری های جدی تری را صورت دهیم.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار