مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت 4هزار نفر در اجلاسیه 435 شهید دانش آموز و فرهنگی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان خراسان جنوبی بحول قوه الهی فردا 22 مهر ماه ساعت 9 صبح در محل حسینیه جماران بیرجند با حضور 4هزار نفر از دانش آموزان، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولین کشوری و استانی برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۲۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 4هزار نفر در اجلاسیه 435 شهید دانش آموز و فرهنگی

محمد علی واقعی، صبح امروز با اشاره به برگزاری 18 جلسه تحت عنوان کمیته شهدای دانش آموز و فرهنگی، اظهار کرد: برای برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی قریب 2 سال است که همکاران من با ستاد کنگره 2 هزار شهید استان فعالیت دارند و هماهنگی های گسترده درون بخشی و بین بخشی با دستگاه های مربوطه انجام شده است.

وی تولید سرود دانش آموزی با محتوای شهدا ، تولید محتوای کتاب با قطع جیبی با موضوع شهدا و ایثار گران و جمع آوری اسناد شهدای دانش آموز و فرهنگی را از جمله فعالیت های کمیته اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: در این اجلاسیه از سرود دانش آموزی رونمایی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که 20 درصد شهدای استان جزوخانواده آموزش و پرورش می باشند، ادامه داد: این خود مبین نقش بی بدیل دانش آموزان و فرهنگیان استان در پیروزی انقلاب ،و صیانت از آرمان های آن در طول تاریخ به ویژه دفاع مقدس می باشد. .

واقعی با اشاره به برگزاری بیش از 400 یادواره شهید در مدارس استان ؛ اضافه کرد: به منظور بهره مندی مردم شهید پرور، انقلابی و ولایتمدار استان از برنامه های اجلاسیه، این برنامه به صورت زنده از شبکه خاوران پخش می شود. و همچنین تمهیداتی اندیشیده شده که دانش آموزان در نمازخانه ها و سالن اجتماعات مدارس حضور پیدا کرده و بیننده اجلاسیه به طور زنده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار