نشست مجمع بانوان خیر مدرسه‌ساز در استان یزد برگزار شد

یزد(پانا) - نشست مجمع بانوان خیر مدرسه‌ساز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجمع بانوان خیر مدرسه‌ساز در استان یزد برگزار شد

عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان، در جمع بانوان خیر مدرسه‌ساز گفت: سرعت توسعه جوامع به نقش و جایگاه زنان آن جامعه بستگی دارد چرا که زنان نقش بسیار مهمی در تربیت افراد جامعه دارند.

دانافر ورود زنان به عرصه‌های خیری به ویژه مدرسه‌سازی را لازم برشمرد و بیان کرد: حضور زنان می‌تواند منشأ خیر و برکات بسیار ارزشمند و اثر بخش باشد.

وی این نوع از حضور زنان را از این جهت که اموالشان را سخاوتمندانه در راه خدمت و کمک به هم نوعانشان می بخشند ارزشمند توصیف کرد و از آنان به عنوان الگو و مشوق سایرین و متولیان اصلی فرهنگ نام برد.

دانافر توفیقات کسب‌شده و جایگاه رفیع استان در آموزش و پرورش را وجود زنان و مردان نیک‌اندیش و سخاوتمند دانست که جان و مالشان را در این را صرف کرده‌اند.

وی توزیع 5 هزار و 100بسته حمایتی شامل اقلام مورد نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته توسط مجمع حمایت از دانش آموزان(محاد) نام برد و همگان را به مشارکت در حمایت از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان المپیادی و نخبه فراخواند.

خواجه رضایی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، نیز در این نشست به بیان گزارشی از وضع مجمع و اقدام‌های صورت پذیرفته در جذب و مشارکت خیران پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار