روادید بیش از 4000 زائر اربعین در آذربایجان غربی صادر شد

ارومیه (پانا)- مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ثبت نام زائران پیاده روی اربعین حسینی از اواسط مهر سال جاری آغاز شده و تا کنون هشت هزار و 719 نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند، گفت: چهارهزار و 27 نفر از این افراد، روادید خود را دریافت کرده اند.

کد مطلب: ۸۶۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
روادید بیش از 4000 زائر اربعین در آذربایجان غربی صادر شد

محمدرضا ندیری مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به رفع مشکل صدور روادید افزود: ویزای 2 هزار و 42 نفر دیگر نیز در مراحل پایانی صدور است.

وی ادامه داد: باقی ثبت نام کنندگان ویزای اربعین نیز به ترتیب ثبت نام می توانند در طی هفته های آتی ویزای خود را دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی اضافه کرد: ممکن است به علت برخی مسائل از جمله افزایش درخواست، در دریافت روادید با تاخیر مواجه شویم و به همین خاطر زائرانی که قصد سفر دارند، باید در اسرع وقت اقدام به دریافت روادید کنند.

وی با اشاره به کاهش هزینه روادید اربعین بیان کرد: هزینه ثبت نام پیاده ‌روی اربعین حسینی سال جاری از سه میلیون و 777 هزار ریال به 2 میلیون 348 هزار ریال کاهش یافته که 150 هزار ریال از این مبلغ برای بیمه و 50 هزار ریال نیز جهت امور خدمات درمانی از زائران دریافت می شود.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه تبلغ سفرهای ارزان قیمت در فضای مجازی افزایش یافته است، اضافه کرد: تبلیغ سفرهای زیارتی ارزان قیمت، غیرقانونی و بدون مجوز است و افراد علاقه مند به سفر زیارتی در برخورد با این مراکز باید هوشیارانه عمل کنند.

ندیری ادامه داد: تبلیغ کنندگان در فضای مجازی، هیچ مجوزی ندارند و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از موکب ها از اولویت های مسوولان است، گفت: هدف ما برقرای موکب ها در طرف ایران بوده زیرا در برخی مواقع از لحاظ امکانات پذیرایی در مرز با مشکل مواجه می شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار