شرکت سوییسی در آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند

ارومیه (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: شرکت سوییسی تولیدکننده محصولات غذایی «کلاژن» 120 میلیون دلار در این استان سرمایه گذاری می کند.

کد مطلب: ۸۶۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت سوییسی در آذربایجان غربی سرمایه گذاری می کند

داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در جلسه ویژه خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی که با هدف بررسی طرح این شرکت برگزار شد، افزود: این طرح تولیدی با فناوری روز دنیا به اجرا در می آید و می تواند تا یکهزار فرصت شغلی ایجاد کند.

وی با اشاره به قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی، بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی آذربایجان‌غربی به منظور حمایت متمرکز و موثر از فعالیت های سرمایه گذاران خارجی در استان (از مراحل اولیه اخذ جواز تاسیس تا رسیدگی به مشکلات آنان) آمادگی دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی اضافه کرد: نظیر دیگر طرح های سرمایه گذاری خارجی که در ماه های اخیر عملیات اجرایی آنها آغاز شده، سعی می کنیم با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، زمینه اجرای این طرح را نیز به صورت سیستماتیک و روان فراهم کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته در آذربایجان غربی و علاقه‌ مندی مسوولان ارشد استان به ویژه استاندار و معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، شاهد گسترش فعالیت سرمایه گذاران خارجی در بخش زیرساخت‌ها باشیم.

نماینده شرکت سوییسی نیز در این جلسه بر اهتمام ویژه این شرکت برای سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار