مدیرموسسه رمضان کاشمر: به خانواده ها این اطمینان را می دهیم که سالمندان نزدفرزندانشان خوشحال ترند

کاشمر(پانا)- مدیر موسسه رمضان با گرامی داشت روزاسکان معلولین و سالمندان قسمتی از فعالیت های موسسه را تشریح نمود.

کد مطلب: ۸۶۱۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرموسسه رمضان کاشمر: به خانواده ها  این اطمینان را می دهیم که  سالمندان نزدفرزندانشان خوشحال ترند

مجید اسکندری، مدیر موسسه رمضان در گفت وگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت:که مشکلات مادر حال حاضرکمبود بودجه است

این مشکل ما را متحمل خسارتهایی میکند مانند: تهیه دارو و درمان، تغذیه ی آنها که باعث نارضایتی آنها شده است و از مسئولین خواهشمندم ما و دیگر همکاران در شغل های مختلف را یاری کنند.
اسکندری در رابطه پذیرش معلولین و سالمندان گفت: اگر فرزندان قصد داشته باشند،پدر و مادرشان را اینجا نگهداری کنند،که البته من به هیچ عنوان توصیه نمی کنم این کار را انجام دهند، باید از طریق کانال بهزیستی وارد شوند.
وی افزود:که ما در سال ۷۹ با۱۳ معلول ذهنی شروع کردیم و متاسفانه تا امروز۱۰۰نفر در حال نگهداری هستیم و بیشتر شان بی سرپرست ومجهول الهویه هستند.

اسکندری افزود:خانوادها به دلیل مشکلات اقتصادی سالمندان رادر کنار حرم و دیگرجاها رها می کنند.و سالمندان از طریق آستان قدس،شهرداری،نیروی انتظامی تحویل بهزیستی داده می شود،سپس تشکیل پرونده می شوند و آنها را در بین مراکز تقسیم می کنند و ما یکی از مراکزی هستیم که بیشترین معلول ذهنی داریم.

وی تاکید کرد:که از مردم بسیار ممنون و سپاسگزاریم که با کمک های فراوان آنها توانستیم پیشرفت کنیم و ساختمان های دیگر برای نگهداری از معلولین وسالمندان بسازیم.

ایشان به فرزندان توصیه کردند:که پدر و مادر خود را رها نکنید و در خانه خود از آنها نگهداری کنید،تحقیقات نشان داده بیماری های مثل آلزایمر در کنار خانواده قابل درمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار