در پنجاهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور صورت گرفت؛

تاکید بر پرورش 10 میلیون حافظ قرآن براساس خواسته مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - در پنجاهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور بر پرورش 10 میلیون حافظ قرآن براساس خواسته مقام معظم رهبری و همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد ها تا سال 1404 تاکید شد.

کد مطلب: ۸۶۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر پرورش 10 میلیون حافظ قرآن براساس خواسته مقام معظم رهبری

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز پنجاهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و اعضای کمیسیون‌ها در ساختمان شهید رجایی با طرح دستور جلسه آغاز شد.

در این جلسه، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تشریح برنامه‌ها کمیسیون قرآنی، حفظ جز سی قرآن و بازنگری کارگروه‌های کمیسیون با توجه به مفاد سند تحول را دو موضوع در دستور کار جلسه اعلام کرد و گفت: حفظ جز سی قرآن کریم از برنامه‌های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی است و برای تحقق این موضوع شش راهکار ارائه کردیم.

در ادامه محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت ونماز از برگزاری بزرگترین گردهمایی قرآنی کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور خبر داد و افزود: بخشنامه مربوط به حفظ جز 30 قرآن به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآنی کشور گفت: با همکاری صدا وسیما و همه دستگاه‌ها و نهاد ها طرح حفظ ملی قرآن در سطح کشور اجرا می‌شود.

محمدزاده مدیر شبکه قرآن سیما نیز در این جلسه گفت: با پشتیبانی از اجرای طرح حفظ قرآنی و پرورش 10میلیون حافظ قرآن براساس خواسته رهبر معظم انقلاب همکاری نزدیکی با شبکه سینا تی وی آموزش وپرورش خواهیم داشت.

در ادامه این جلسه بحث‌هایی در مورد موضوعات جلسه عنوان شد و در ادامه وزیر آموزش و پرورش به سخنرانی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار