تهدید ترامپ به "مجازات‌های سخت" علیه عربستان

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد، در صورت ثابت شدن نقش عربستان در ناپدید شدن جمال خاشقجی، آمریکا مجازات‌های سختی را علیه ریاض اعمال می‌کند.

کد مطلب: ۸۶۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تهدید ترامپ به "مجازات‌های سخت" علیه عربستان

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس عنوان داشت: هیچ کس تا به این لحظه از این مساله اطلاع ندارد، اما خواهیم دانست، این مساله در دست بررسی است و به دقت آن را بررسی می‌کنیم و اگر این مساله به این نحو باشد، بسیار خشمگین خواهم شد.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت: چه بسا عربستانی در ناپدید شدن خاشقجی دست داشته باشند، اگر این مساله ثابت شود، ایالات متحده مجازات سختی را علیه آنها وارد می‌کند.

دونالد ترامپ تأکید کرد: این مساله بسیار خطرناک است، چراکه این مرد یک روزنامه نگار بوده است.

وی اعمال تحریم‌ها بر فروش سلاح به عربستان را بعید دانست و درخصوص گزینه‌های آمریکا در صورت ثابت شدن کشته شدن خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول گفت: این مساله بستگی به نوع تحریم‌ها دارد، به عنوان مثال آنها از ما تجهیزات سلاح می‌خواهند، آنچه که نمی‌خواهم انجامش دهم، این است که ضرری به آمریکا وارد شود و من نمی‌خواهم که چنین تقاضاهایی را از دست بدهم. ما از واقعیت مساله آگاه خواهیم شد و در آن هنگام، مجازات شدید صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار