مدیر آموزش و پرورش شهریار:

نگاه آموزش و پرورش به مدارس و مراکز غیردولتی نگاه حمایتی است

شهریار (پانا) - سومین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهریار با موضوع مشارکت های مردمی ، مدارس و مراکز غیردولتی و با حضور رئیس اداره مشارکت های مردمی و غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، مدیر آموزش و پرورش شهریار و کلیه اعضا در دفتر مدیر اداره برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نگاه آموزش و پرورش به مدارس و مراکز غیردولتی نگاه حمایتی است

مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن مهم دانستن نظارت بر عملکرد مراکز غیردولتی بیان داشت : نگاه ما به مدارس و مراکز غیردولتی نگاه حمایتی است و این نظارت در راستای سیاست های نظام تعلیم و تربیت صورت می گیرد .

این مقام مسئول در ادامه با بیان جذب 100 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در راه اندازی مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جاری گفت : در راستای حمایت از بخش خصوصی و با رعایت شرایط قانونی در اعطای مجوز مراکز و مدارس غیردولتی هیچ محدودیتی نداریم .

در ادامه جلسه نیز رئیس اداره مشارکت های مردمی و غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشکر از نگاه حمایتی آموزش و پرورش شهریار از بخش خصوصی بیان داشت : با تشکیل کمیته کیفیت بخشی در شورای نظارت منطقه سعی شود نظارت به صورتی باشد که موسسین آنرا حس نمایند .

احمدوند در پایان سخنان خود نکاتی در مورد شرح وظایف اعضای شورای نظارت بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار