اهتمام همه نهادهای حوزوی فعال درتهران برتوسعه زیرساخت های تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا)- اولین جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی 98-97برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام همه نهادهای حوزوی فعال درتهران برتوسعه زیرساخت های تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش شهر تهران

در این جلسه که به میزبانی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و نائب رییس کمیته همکاری شهر تهران برگزار شد برنامه های کمیته همکاری ها در سال تحصیلی جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پژوهش در حوزه همکاری ها، ایجاد و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی، اعزام مبلغان متخصص دینی برای انتقال مفاهیم دینی به دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی به ویژه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ،از اهم موارد مورد بحث در این نشست بود.

در این نشست که حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه برادران استان تهران نیز حضور داشت ارتقاء کمی و کیفی مدارس امین با حضور و استقرار روحانی متخصص در برخی از مدارس مستعد شهر تهران بررسی گردید.

در این جلسه همه نهادهای حوزوی فعال در تهران اعم از سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(نمایندگی تهران)، معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان ، متعهد به اقدام در راستای توسعه زیر ساختهای تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش شهر تهران شدند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین یاسینی (رئیس کمیته همکاری ها)، مهندس باقری، نائب رییس کمیته همکاری ها و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ، کریمی معاون پرورشی و فرهنگی و نمایندگان مجموعه های حوزوی نکاتی پیرامون وظایف متقابل حوزه و آموزش و پرورش را برشمردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار