امضای تفاهم نامه همکاری شورای استان با حفاظت محیط زیست همدان

نماینده همدان در شورای عالی استان ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از امضای تفاهم نامه همکاری شورای استان با حفاظت محیط زیست همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری شورای استان با حفاظت محیط زیست همدان

حمید بادامی نجات در این خصوص افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری شورای استان همدان در جلسه مشترکی با مدیر کل و معاونان حفاظت محیط زیست استان همدان برگزار شد.

بادامی نجات اضافه کرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه پایگاه مردمی در راستای ارتقای سطح کیفی حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی همسو با اصل 50 قانون اساسی به امضا دو طرف رسید.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در 6 ماده به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، پرهیز از انجام موازی کاری و حفظ سرمایه‌های عمومی در جهت تضمین حقوق محیط زیست برای آیندگان امضا شد، اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته این سند به مدت 2 سال قابل اجرا بوده و با توافق طرفین برای دوره‌های بعدی قابل تمدید خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و همکاری‌های دو جانبه برای افزایش حفاظت از محیط زیست صورت خواهد گرفت.

بادامی نجات یادآور شد: حفاظت از محیط زیست و شورای استان همدان همچنین توافق کردند تا بر عملیات رفع آلودگی‌های زیست محیطی در محدوده شهر‌ها و روستا‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد و به منظور کاهش آلایندگی‌ها و پیشگیری از آلودگی آب‌ها نیز برنامه‌ریزی مشترکی داشته باشند.

نماینده همدان در شورای عالی استان‌ها گفت: دو طرف توافقات دیگری برای مبارزه با آلودگی صوتی در شهر‌ها و روستا‌ها و نظارت و هماهنگی در سطوح استانی و شهرستانی داشتند همچنین بر حسن و چگونگی اجرای این تفاهم نامه نیز تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار