۲۲مهرماه:

اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند(پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان در ۲۲ مهرماه امسال خبر داد و افزود: از چهار هزار دانش آموز و فرهنگی برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است.

کد مطلب: ۸۶۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

محمد رضا بااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان استان در 22 مهرماه امسال خبر داد و افزود: از چهار هزار دانش آموز و فرهنگی برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است.

وی با بیان این‌که در خراسان جنوبی تعداد 324 شهید دانش‌آموز و 92 شهید معلم وجود دارد،ابراز کرد: اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی خراسان جنوبی در خصوص کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان‌جنوبی 22 مهرماه سال جاری در بیرجند برگزار می‎‌شود .

بااطمینان گفت : هر چه امروزه داریم به برکت خون گرانقدر شهدا است و شهدا بر تمام اعمال و رفتارما نظاره‌گر هستند این ناظر بودن آنان مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و معلمان بیشترین حضور را در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشته و این امتیاز بزرگ مجموعه آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نقش مؤثری در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و به نتیجه رسیدن انقلاب داشته و دارد.

بااطمینان با تاکید بر معرفی دانش­ آموزان شهید به عنوان نمونه و اسوه فکری و رفتاری صادق، ادامه داد: ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر و روحیه بسیجی، ارائه الگوهای ارزشی در جامعه دانش ­آموزی، تبیین نقش و جایگاه دانش­­ آموزان در عرصه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، تعمیق و تقویت تربیت و فضائل اسلامی، اعتقاد و التزام به ارزش ­های انقلاب اسلامی و تقویت انسجام اجتماعی از جمله اهداف برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار