نائب رئیس مجلس خبر داد:

مطالبات موسسه البرز ایرانیان تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - نائب رئیس مجلس می‌‌‌گوید مقرر شد برای پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسه البرز ایرانیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری باز شود تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.

کد مطلب: ۸۶۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات موسسه البرز ایرانیان تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود

به گزارش خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکل موسسات مالی و اعتباری، گفت: در آخرین نشست مقرر شد که پرداخت نشدن مطالبات برخی سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان پیگیری شود، چرا که برخی از موسسات ادعا کرده بودند که خط اعتباری دریافت نکرده‌اند که ادعای صحیحی نبوده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که بررسی‌ها در خصوص پرداخت مطالبات تا سقف یک میلیارد تومان انجام شود، افزود: مقرر شده بود که تا پایان شهریورمطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت شود که ظاهرا اتمام نیافته است.

تشکیل جسله‌ای بین نمایندگان سه قوه با بانک مرکزی و سپرده‌گذاران

وی ادامه داد: مقرر شده که جلسه‌ای بین نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، بانک مرکزی و سپرده‌گذاران تشکیل شود تا سپرده‌گذاران دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را مطرح کنند تا این دغدغه‌ها پیگیری شود.

پزشکیان با بیان اینکه در خصوص موسسه البرز ایرانیان کرج مقرر شد که تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات سپرده گذاران با بازکردن خط اعتباری پرداخت شود، اظهار کرد: تصمیم‌هایی در خصوص شرکت گلیم و گبه کرمانشاه اخذ شده بود که اجرایی نشده است و مقرر شد که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد تا مشخص شود که چرا تصمیم‌ها اجرایی نشده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ۷۰ میلیارد تومان مطالبات گلیم و گبه پرداخت می‌شد، می‌توانستند مطالبات بسیاری از طلبکاران را پرداخت کنند، البته برخی بانک‌ها باید گلیم و گبه را تحویل گرفته و در یک فرصت مناسب به فروش می‌رساندند که این اتفاق رخ نداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار