تخصیص اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام در لرستان

خرم آباد ( پانا ) - دکتر رخشانی مهر با حضور در لرستان از ابلاغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام آموزشی در این استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح های نیمه تمام در لرستان

مهراله رخشانی مهر در حاشیه افتتاح مدرسه شبانه روزی شهدای عشایر بخش بشارت زلقی و در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این هفته مبلغ 10میلیارد تومان خارج از اعتبارات ملی تخصیص یافته به استان لرستان را ابلاغ کردیم و هم اکنون این اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اختیار استان قرار گرفته است.
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: پس از برگزاری جلسات کاری با زینی وند مقدم در وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم برای افتتاح پروژه 9کلاسه بشارت زلقی و همچنین احصای مشکلات و برنامه ریزی برای اتمام طرح های نیمه کاره سفری به لرستان داشته باشیم که در این سفر نیز تصمیماتی مهم اتخاذ و رایزنی های بسیار خوبی نیز با خیرین و مسئولین استانی انجام گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز به دستاوردهای سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به لرستان اشاره کرد و گفت:در این جلسه مقرر شد علاوه بر برگزاری جشنواره خیرین الیگودرزی در تهران ، سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز این آمادگی را داشته باشد تا ضمن برچیدن تمام مدارس خشتی و گلی تا پایان سال تحصیلی، پروژه های مشارکتی را که فرد خیر سهم خود را داده اما دولت امکان تامین مالی آن را نداشته و نیمه تمام مانده اند امسال تمام اعتبار تکمیل آن را به استان تخصیص و تحویل دهد.
زینی وند مقدم افزود: در سفر به شهرستان ازنا نیز بازدیدی از خوابگاه دانش آموزی شهر ازنا انجام گرفت که با توجه به ضرورت احداث طرح، مصوب شد پیگیری لازم جهت رفع مشکل اعتباری پروژه و تسریع در تکمیل آن صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار