رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کشور :

هر شهیدی مشعلی برای جامعه و حجتی برای مردم است

بیرجند(پانا) ـ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کشور گفت : هر شهیدی مشعلی برای جامعه و حجتی برای مردم است افزود: تا زمانی که این مشعل شهادت در جامعه روشن است جامعه بیمه است و در برابر هجمه‌های دشمن ایمن می‌ماند.

کد مطلب: ۸۶۱۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هر شهیدی مشعلی برای جامعه و حجتی برای مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجوی خراسان جنوبی اظهار داشت: بعد از ظهور نظام‌های غربی و جریان فکری دموکراسی در غرب و شکل‌گیری نظام سلطه با موازین حقوقی که تدوین کننده آن خود آنان هستند دنیا در روندی حرکت کرد که از نظر فکری انسان‌های که در این دنیا زندگی می‌کنند حاکمیت غرب را بپذیرند و از نظر سیاسی اقتصادی نیز تحت سلطه این جریان باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین رقیب نظام سلطه دین است افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بساط شاهنشاهی را جمع کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه بسیاری از تاریخ واقعی انقلاب را به جوانان منتقل نکرده‌ایم گفت: دشمن 40 سال است برای زمین زدن پرچمی که نظام سلطه را بر زمین زده‌ است تلاش می‌کند و از همه ترفندها استفاده کرده است.

رستمی با بیان اینکهدشمن می‌گوید ما به دنبال این هستیم ایران چهلمین سال انقلاب را جشن نگیرد تصریح کرد: این ادبیات دشمنان است که از یک طرف به دشمنی آنان تردیدی نیست و از طرف دیگر به ناکامی‌های خود اعتراف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حس فداکاری برای دین و امید و باور اینکه آینده برای کسانی است که به خدا ایمان آوردند به کشور هویت داده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن این باور است یادآور شد: امروز حجمهسنگین دشمن برای از بین بردن امید در بین جوانان ما است و در این راستا تلاش می‌کند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به وجود دو هزار شهید در خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی شرقی ترین استان نسبت به صحنه های جنگ که در غرب رخ داده، است.

وی با بیان اینکه هر شهیدی مشعلی برای جامعه و حجتی برای مردم است افزود: تا زمانی که این مشعل شهادت در جامعه روشن است جامعه بیمه است و در برابر هجمه‌های دشمن ایمن می‌ماند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه شهادتچراغ پرفروزی است که به این حس فداکاری که بالاترین حس است نیاز داریم گفت: تا زمانی که شهادت در جامعه ارزش باشد این جامعه بیمه است.

رستمی با بیان اینکه دینما را به این مسئولیت عظیم می‌رساند که نباید در برابر مظلومان بی‌تفاوت باشیم بیان کرد: انقلاب اسلامی این دین را به ما نشان داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه در قرن ۱۹ و ۲۰ دین در اندیشه انسان معاصر در حال زوال و سقوط بود، افزود: در چنین شرایطی حتی اگر حرکتی سیاسی رخ می داد با نام دین نبود تا اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) بساط شاهنشاهی را جمع کرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور ادامه داد: به دنبال این امر، جریان توفنده و مسطلی که در حال تسخیر دنیا بود، متوقف شد و جریان لیبرال دموکراسی با سد محکمی به نام اسلام مواجه شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی انقلاب اسلامی هم به ایران عزت می دهد و هم شعار عزت را در دنیا مطرح می کند.

حجت الاسلام رستمی یان کرد: امروز بسیاری مسائل تاریخ واقعی انقلاب را برای جوانان بیان نکرده ایم که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور با اشاره به جنایت های آمریکا، بیان کرد: آمریکا در پی صحبتی که با پاکستان داشته، بیان کرده که ایران دو هفته ای شما را می بلعد که این نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا اقدامی نبوده که علیه ایران و کشورهای اسلامی بتواند انجام دهد و انجام نداده باشد، گفت: آمریکا می گوید به دنبال این هستیم که ایران چهلمین سال پیروزی خود را جشن نگیرد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه دشمن از طرفی اعتراف به ناکامی های مطلق دارد و از طرف دیگر در دشمنی از هیچ توطئه ای فروگذاری نمی کند، اظهار کرد: بنا به گفته رئیس جمهور ایران، تحریم هایی که الان با آن مواجهیم در هیچ مقطعی و برای هیچ کشوری نبوده و بعد از این سخت تر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن جریان رسانه ای قوی را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته است، اظهار کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن و زدودن انقلاب و اسلام از باور جوانان است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور بیان کرد: فرهنگ شهادت طلبی کید دشمن را باطل می کند.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت طلبی فرهنگی است که جوانان با گذشتن از همه تمایلات و دلبستگی ها خود را در صحنه ای که صحنه بذل جان است، قرار می دهند.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه نظام شیطانی غرب خودخواهی را ترویج می کند، بیان کرد: این باعث می شود که در برابر خانواده های خود هم احساس مسئولیت نکند.

وی با بیان اینکه قرآن در بی توجهی مسلمانان را توبیخ می کند، اظهار کرد: دین می گوید انسان در برابر هر ظلمی که رخ دهد، مسئول است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور بیان کرد: جامعه نیاز به حس فداکاری دارد و تا زمانی که یاد شهدا و عشق شهادت وجود داشته باشد، جامعه بیمه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار