برگزاری دوره آموزشی حیاط پویا در ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا) - دوره آموزشی حیاط پویا با رویکرد بازی های دبستانی وافزایش نشاط و شادی در مدارس در کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی حیاط پویا در ناحیه یک شهرری

در این برنامه که با حضور قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی و معینی فرد معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، معاونین آموزشی مدارس ابتدایی منطقه شرکت کرده و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

در ابتدا قاسم گنجی به ارائه توضیحاتی پیرامون مبانی نظری این طرح پرداخت و سپس معاونین با حضور در فضای سبز با بازی های تیمی و گروهی بیشتر آشنا شدند.

در بخشی از برنامه گروه فرهنگی هنری آوای باران به معرفی بازی های فکری و ابزاری پرداخته و از اهمیت جایگاه تفکر در بازی کودکان صحبت کردند.

سمیه میری کارشناس گروههای آموزشی در حاشیه این دوره گفت: در راستای طرح شاداب سازی مدارس مطابق با سند تحول راهبردی این برنامه با رویکرد بازی های دبستانی و ایجاد نشاط در زنگ تفریح با همکاری واحد ضمن خدمت به اجرا در آمد.

میری با اشاره به اهمیت نشاط و تحرک بدنی در دانش آموزان و یادگیری آن ها ادامه داد: باید از هر فرصت برای ایجاد تحرک در بین دانش آموزان بهرمند شویم چرا که سبک زندگی دانش آموزان امروزی موجب آسیب زیادی بر روی جسم آنان ایجاد کرده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار