به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

تجدید بیعت فرمانده‌هان ناجا با آرمان‌های امام راحل(ره)

شهرری(پانا) - به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده‌هان و پرسنل این نیرو با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۶۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجدید بیعت فرمانده‌هان ناجا با آرمان‌های امام راحل(ره)

در این مراسم سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) نظام اسلامی ایران را بر پایه ارزش‌های دینی و قرآنی بنا نهاد و همین امر باعث حرکت جامعه به سوی ارزش‌های اخلاقی و انسانی شده است.
وی ادامه داد: اعتقادات، رعایت شئونات اخلاقی و مذهبی پس از انقلاب اسلامی بین مردم افزایش داشت و از همین رو میزان جرم و جنایت نیز نسبت به دوران طاغوت کاهش چشمگیری یافته است.

سپس حجت الاسلام محمدباقر روحانی‌فر رئیس عقیدتی مرزبانی ناجا اظهار داشت: پلیس تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، پلیسی معنویت مدار، متدین و مقتدر است.
وی در ادامه افزود: ملت ایران با هوشیاری و انتخاب درونی خود انقلاب اسلامی را پذیرفته اند و هرگز در مقابل تهدیدات کوتاه نمی آیند.
روحانی فر به شاخصه مهم و اساسی تداوم راه امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) بین اسلام آمریکایی و اسلام حقیقی فاصله انداخت و این موضوع از نکات برای تداوم راه امام راحل است.
رئیس عقیدتی مرزبانی ناجا با بیان اینکه توجه به مردم و جایگاه و نقش آنها از دیگر شاخصه های مهم در راستای تداوم راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به شمار می رود، افزود: مطالبه جدی امروز مقام معظم رهبری و جریان های انقلابی، رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.
وی تاکید کرد: پلیس مرزبانی مقتدرانه از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت می کند و اجازه هیچ گونه تعدی در مرزها را به احدی نمی دهد.

لازم به ذکر است که فرماندهان و کارکنان ناجا پس از ادای احترام به امام راحل با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای نیروی انتظامی ادای احترام کردند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار