مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش قوچان :

تلاش می کنیم بدون تولید بدهی وارد بودجه سال 98 شویم

مشهد (پانا) - یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قوچان با حضور دبیر شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می کنیم بدون تولید بدهی وارد بودجه سال 98 شویم

قاسمعلی خدابنده؛مدیر کل این سازمان در یکصد و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت:‌ باید از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از فرصت‌ها موجود در شهرستان‌ها در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی افزود: رسالت ما در آموزش و پرودش بر اساس سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان در 6 ساحت تربیتی است اما با توجه به گستردگی این ماموریت مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی به عنوان یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین برای انجام درست این ماموریت ضروری است.

خدابنده با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد‌: بیش از 30 درصد مدارس استان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز احداث شده است و یکی از توانمند ترین مجامع در سطح کشور محسوب می گردد بنابراین ظرفیت عظیمی است که می‌توان برای تامین امکانات سخت افزاری و فرآیند بازسازی و مقاوم سازی مدارس از این ظرفیت بهره برد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که فرصت تحصیل را برای تمام دانش آموزان فراهم نماییم چرا که عدالت آموزشی منجر به عدالت اجتماعی خواهد شد خاطر نشان ساخت‌: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بدون تولید بدهی در آموزش و پرورش وارد بودجه سال 98 شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار