دیدار شهردار منطقه بیست با کودکان و دانش آموزان واحدهای آموزشی

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک با جمعی از کودکان و دانش آموزان مدارس منطقه در دفتر خود دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار شهردار منطقه  بیست با  کودکان و دانش آموزان  واحدهای آموزشی

فرهاد افشار در جمع دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و هدف گذاری برای تمامی شهروندان به ویژه دانش‌آموزان را ضروری عنوان کرد و گفت: موفقیت و دست یابی به اهداف عالی با برنامه‌ریزی دقیق در طول سال تحصیلی حاصل می‌شود و پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی منوط به شناسایی مسیر حرکت است.

وی ضمن تشریح وظایف و فعالیت شهرداری‌ها و با اشاره به توسعه پایدار شهرافزود: هدف اصلی شهرداری فراهم کردن شرایط زیست محیطی مناسب برای شهروندان و وظیفه هر شهروند استفاده صحیح از منابع زیست محیطی و محیط زیست است و باید آنها را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم.

افشار با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ شهروندی با آموزش مهیا می‌شود، تصریح کرد: اصلاح رفتار ترافیکی و ترغیب شهروندان برای استفاده کمتر از خودروهای شخصی و استفاده از حمل و نقل عمومی از برنامه‌های مدیریت شهری این منطقه است تا سلامت زیست محیطی و ایمنی افراد افزایش یابد.

وی اجرای طرح شهردار مدرسه و آموزش‌های شهروندی در مدارس را برای مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و آشنایی با اطلاعات زیست محیطی و شهری موثر دانست.

افشار در پاسخ به سئوال یکی از دانش‌آموزان در خصوص استفاده از نماهای ایرانی، اسلامی در ساختمان‌های این منطقه گفت: طبق ضوابط شهرسازی، رعایت چارچوب‌های خاص و ایجاد تنوع در نماهای ساختمان اهمیت دارد و استفاده از طرح‌های متناسب با شرایط تاریخی و مذهبی شهرری در دستورکار مدیریت شهری است.

شهردار منطقه برنامه ریزی برای فراهم شدن ارتباط اینترنتی دانش آموزان با مدیریت شهری این منطقه در آینده نزدیک را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری این منطقه عنوان کرد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار