قاضى پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامى:

ترسیم نقشه توسعه آینده کشور برعهده دانش آموزان است

ارومیه (پانا) - قاضى پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامى گفت: دانش آموزان آینده کشور را رقم می زنند.

کد مطلب: ۸۶۱۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ترسیم نقشه توسعه آینده کشور برعهده دانش آموزان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان منصور رحیمی افشار ناحیه 1 ارومیه به نقش دانش آموزان در آینده کشور اشاره کرد و گفت: دانش آموزان با مطالعه و بررسی دقیق می توانند در پیشرفت کشور قدم های زیادی بردارند.

نادر قاضی پور افزود: درک شرایط اقتصادی والدین و خانواده ها، وظیفه امروز همه دانش آموزان در شرایط فعلی بوده و با احترام به والدین همیشه در راه درست و اسلامی قدم بردارید.

وی ادامه داد : آینده کشور در گرو تولید علم و نشر هرچه بیشتر آن است، جوانان کشور و دانش آموزان نیز با فراگرفتن و توسعه علم در پیشرفت ایران اسلامی نقش ایفا نمایند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع معلمان دبیرستان منصور رحیمی افشار نیز به مشکلات امروز کشور اشاره کرد و گفت: کشور در شرایط گذر از یک وضعیت نامناسب اقتصادی قرار دارد و متاسفانه تحمل فشار این وضعیت بر دوش مردم است، مجلس نیز به دنبال برقراری شرایط امرار معاش بهتر برای آحاد جامعه است.

قاضی پور گفت: معملین سرمایه های بزرگ کشور هستند و با جدیت کامل و مطالعه دقیق مشکلات فرهنگیان و معلمان عزیز را پیگیری می کنیم و احقاق حقوق این قشر زحمتکش را یکی از وظایف اصلی خویش می دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار