معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

افزایش اعتماد عمومی ضرورت حل مشکلات اقتصادی است

یزد(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به رفتار عاقلانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به خروج آمریکا از برجام گفت: افزایش اعتماد عمومی در جامعه ضرورت حل مشکلات اقتصادی است.

کد مطلب: ۸۶۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش اعتماد عمومی ضرورت حل مشکلات اقتصادی است

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تشکیل جلسه داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بیان کرد: مسائل امروز کشور از دو منشا خارجی و داخلی تاثیر می گیرد که در جریانات خارجی ایران با درایت و متانت در سازمان ملل متحد و مجامع حقوقی جهان به اثبات حقوق ملت خود پرداخت.
«علی زینی وند» افزود: جمهوری اسلامی در مقطع فعلی به شکلی عاقلانه در مقابل خروج آمریکا از برجام عمل کرده است و نتایج آن صدور 2 رای مثبت و اثبات حقانیت ایران در دیوان بین المللی دادگستری است.
زینی وند اظهار داشت: از نگاه داخلی نیز برخی در آب گل آلود دنبال تامین منافع خود هستند و به مردم، تولیدکنندگان و وضعیت کشور فکر نمی کنند و در این فضا تقویت اعتماد به مسئولان و ارائه واقعیت ها اهمیت دارد.
وی مشکلات پیمان‌سپاری(تعهد) ارزی برای صادرات را تشریح و خاطرنشان کرد: لازم است برای تولیدکنندگان این اطمینان ایجاد شود که قبل از فروش و درآمد؛ هیچ تعهد ارزی دریافت نمی‌شود زیرا تنها ارزی که واقعاً به بخش تولید برمی‌گردد از همین واحدهای تولیدی کوچک است.
معاون استاندار یزد به مکاتبه با سران قوا برای پیگیری موضوعات از سوی بخش خصوصی تاکید و گفت: خوشبختانه رشد صدور بارنامه ها در استان و نزدیک شدن به نقطه تعادل را شاهد هستیم و رایزنی و زمینه سازی برای حل مشکل تامین لاستیک رانندگان فعال در صنوف مختلف نیز با فعال سازی توانمندی های استانی و پیگیری های ملی در حال حل و فصل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار