گرامیداشت هفته ملی کودک در شهرستان ملارد

ملارد ( پانا)- جشن ملی هفته کودک در کتابخانه عمومی سلیمی شهرستان ملارد با همکاری انجمن توسعه حقوق شهروندی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته ملی کودک در شهرستان ملارد

در این برنامه فیروزه یارمحمدی مسئول کتابخانه عمومی سلیمی شهرستان ملارد از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری کتابخانه شهید رجایی ملارد و فعالیت دلسوزانه انجمن توسعه حقوق شهروندی ملارد خبر داد و تصریح کرد: دغدغه ما به عنوان کتابدار، تشویق کودکان به کتابخوانی و حضور فعال در کتابخانه ها به عنوان محل امنی برای آنها دانست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انجمن توسعه حقوق شهروندی ملارد به عنوان تشکل مردم نهاد، همواره در کنار کتابخانه های سلیمی و شهید رجایی ملارد بوده و در راستای حقوق کودک در هفته ملی کودک برنامه های متنوعی برگزار نموده است.

زهرا خماریان، مدیرعامل انجمن توسعه حقوق شهروندی شهرستان ملارد،نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مشکلات محیط زیستی، رشد روز افزون شهرنشینی، فقر و مهاجرت و سایر مشکلات موجب شده که زندگی برای کودکان، خوشایند نباشد و تاکید بر اینکه کودکان امروز شهروندان امروز و فردا هستند و ذخایر اصلی هر کشوری می باشند، لزوم توجه به کودکان و حقوق آنها را خاطر نشان کرد.

رضا باقری، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرستان ملارد نیز در این مراسم، از احداث خانه فرهنگ در خیابان اطلس غربی خبر داد و عنوان کرد: در خانه فرهنگ ملارد آموزش مهارتهایی نظیر کامپیوتر، چرتکه، قالی بافی و... به کودکان و توجه ویژه به کودکان بی بضاعت و بضاعت مالی کم انجام می پذیرد.

/خبرنگار:فاطمه رضایی مدنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار