سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند خبرداد:

دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی بیرجند در طی 30 سال آینده یکی از دانشگاه های با عظمت کشور خواهد بود

بیرجند (پانا) ـ سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند گفت : دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی در طی 30 سال آینده یکی از دانشگاه های با عظمت کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی بیرجند در طی 30 سال آینده یکی از دانشگاه های با عظمت کشور خواهد بود

سید حجت هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند جمعه شب در نشست روسای دانشگاه های خراسان جنوبی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه گفت:بنده 30 سال آینده را میبینم که این دانشگاه و دانشگاه صنعتی عظمتی خواهند بود،آیندگان بر روی این میز ها خواهند نشست و از آقای غلامی تشکر خواهند کرد که زمینه رشد و تعالی آموزش عالی در استان را فراهم کردند.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه صنعتی دارای 2400 دانشجوی علاقه مند به درس که دارای رتبه های بالایی هستند ، 62 عضو هیئت علمی فارغ التحصیل شده ، 92 کارمند متعهد و زحمت کش در 3 دانشکده و 9 گروه آموزشی ، 22 کد رشته کارشناسی روزانه و شبانه و همپنین 4 کد رشته کارشناسی ارشد میباشد.

وی در ادامه اظهار کرد:دانشگاه صنعتی 17 هکتار زمین ملکی در بهترین موقعیت شهر، 28000 متر مربع فضای ساخته شده ی آموزشی اداری رفاهی و خوابگاهی را دارا میباشد.

هاشمی در ادامه افزود:در سال 1384 که این مجموعه از وزارت صنایع معادن به وزارت علوم ملحق شده حدود 90 میلیارد تومان ارزش ریالی داشته و امیدواریم که این ارزش ها و داشته ها مدیریت بشود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه خوابگاه ملکی دانشجویان دختر هست چون این دانشگاه اصولا قرار نبود که دختر پذیرش شود و برای پسران طراحی شده بود مشکل فضای خوابگاهی برای دانشجو های دختر را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار