معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش :

دانش آموزان بهترین باقیات و صالحات برای خیرین مدرسه ساز هستند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: خیرین با خداوند تجارت می کنند و تجارت آنها پرسود و زوال ناپذیر است.

کد مطلب: ۸۶۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بهترین باقیات و صالحات برای خیرین مدرسه ساز هستند

رضوان حکیم زاده در آئین افتتاح سه باب مدرسه خیّرساز در شهرستان پیشوا اظهار کرد: خیرین مصداق آیه "انعمت علیهم" هستندو نعمت این نیست که اشخاص فقط پول داشته باشند بلکه کسانی صاحب نعمت هستند که از رزقی که خداوند به آنها داده بهترین استفاده را می برند.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند مومنان را با هم مقایسه می کند و آنان که می نشینند با کسانی که جهاد می کنند مساوی نیستند.

حکیم زاده ادامه داد:شایددر ظاهرتصور کنیم که تجارت پرسود تجارتی است که همه سود آن به جیب یک شخص برود ولی خداوند با نشانه هایی که در قرآن آورده بیان می کند که بهترین تجارت را افرادی می کنند که کتاب خدا را می خوانند، نماز را برپا می دارند و از آنچه به آنها داده شده پنهانی و آشکار انفاق می کنند که این گونه تجارت زوال پذیر نیست.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: خیرین باید خداوند را شاکر باشند که جزء بندگان برگزیده خداوند هستند که نعمت قناعت و استفاده درست از نعمت به آنها عطا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه دانش آموزانی که به مدارس می آیند باقیات و صالحاتی برای خیرین مدرسه ساز است ، تصریح کرد: دست های پرتوان و ذهن های باز دانش آموزان و تلاش های خیرین باعث می شود تا خداوند بهترین ها را برای سرزمین اسلامی مان رقم بزند.

حکیم زاده حضور پرشور مسئولان در مراسم افتتاحیه سه مدرسه خیری در پیشوا را نشان از آن دانست که حوزه آموزش و پرورش اولویت اول شهرستان است و خاطر نشان کرد: اگر خواهان جامعه ای باشیم که نیروی انتظامی کار کمتری در آن داشته باشد، راه آن از کلاس های درس و تربیت صحیح در مدرسه می گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار