معاون وزیر راه و شهرسازی:‌

۶۵ درصدبزرگراه کریدور خلیج فارس اجرا شده است

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور می‌گوید ۶۵ درصد طرح یک هزار و ۷۰۰ کیلومتری بزرگراه کریدور خلیج فارس اجرا شده است.

کد مطلب: ۸۶۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۶۵ درصدبزرگراه کریدور خلیج فارس اجرا شده است

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، خیرالله خادمی روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: طرح بزرگراهی کریدور خلیج فارس همه نوار ساحلی جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ۴۰۰ کیلومتر از طرح بزرگراهی کریدور خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد که تنها ساخت ۴۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

خادمی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا از اولویت‌های وزرات راه و شهرسازی در سال جاری است.

وی یادآورشد: بر این اساس پروژه‌های نیمه‌کاره در بخش راه و شهرسازی تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

خادمی در خصوص پروژه‌های راهسازی در دست اجرای شهرستان دشتی گفت: روند اجرای عملیات بهسازی قطعه نخست محور خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ با سرعت انجام می‌شود.

خادمی با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی پروژه راهسازی خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ اضافه کرد: عملیات بهسازی قطعه نخست پروژه راهسازی خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ در دو عنوان پروژه اجرایی شده که بخش نخست آن ۲۰ درصد پیشرفت اعتباری و ۲۴ درصد پیشرفت سازه‌ای دارد.

وی در خصوص قطعه دوم بهسازی محور خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ گفت: این قطعه با ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد که ۶۰ درصد آن پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار