ورزشکار نوجوان خراسانی در جشنواره خوارزمی افتخار آفرین شد

مشهد (پانا)- قهرامان تکواندو و مخترع نوجوان که با تلاش و پشتکار به این جایگاه رسید

کد مطلب: ۸۶۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

فرناز شیرازی درباره اینکه چطور تکواندو را انتخاب کرده است عنوان کرد: مادرم تکواندو کار میکرد و مشوق من در این ورزش بود

وی افزود: به این ترتیب مادرم توانست روز به روز علاقه ام را بیشتر کند تا اینکه ۶سال پیش این ورزش را به طور حرفه ای شروع کردم .

این نوجوان قهرمان خراسانی درباره افتخاراتش اینگونه میگوید : علاوه بر مدال های مختلف استانی و کشوری مدال برنز و طلای جهانی را کسب کردم ، همچنین من اولین دختر خراسان رضوی بودم که درمسابقات ورزشی مقام جهانی اوردم وسال گذشته برترین جوان ورزشکار استان شدم .

فرناز درباره اختراعش هم توضیح میدهد : ازچند سال پیش ایده ای داشتم برای اختراع یک پاور بانک که از انرژی های طبیعی مثل انرژی خورشید استفاده کند ، اما نمیدانستم چه طور باید عملی اش کنم ؟! بالاخره یک روز تصمیم گرفتم انجامش بدهم وبا این اختراع درجشنواره خوارزمی در سطح نواحی نفر اول شدم .

فرناز برای رسیدن به اهدافش غیر از تمرین ترفند جالبی دارد و اینگونه میگوید : من اهدافم را روی چندتا برچسب نوشته ام و به قاب تلفن همراهم چسبانده ام ، برای اینکه همیشه در مقابل دیدم باشد تا فراموششان نکنم و برای تحقق کردنشان انگیزه ای داشته باشم .

فرناز درپایان از آرزوهایش میگوید : من دوست دارم ضمن اینکه در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ مقام جهانی را کسب کردم ، در المپیک ۲۰۲۰هم باهمان روحیه قوی حضور پیداکنم و برای کشور و مردم سرزمینم افتخار افرینی کنم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار