شناسایی عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در نیشابور

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز یک میلیارد و 164 میلیون ریالی از حساب یکی از شهروندان نیشابوری خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در نیشابور

حسین دهقان پور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از یک میلیارد و 164 میلیون ریال از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده و تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند فردی طی ده فقره تراکنش مبلغ یک میلیارد و 164 میلیون ریال را به صورت خرید اینترنتی از حساب شاکی انجام داده است.
سرهنگ دهقان پور در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته، متهم را در استان تهران شناسایی و با دستور مقام قضائی، پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد، تصریح کرد: با دستور قضایی و تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس و همکاری بانک های عامل، مبلغ برداشت شده به حساب شاکی عودت شد .
شایان ذکر است پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار