برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی طرح نماد در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه توجیهی و آموزشی با هدف مراقبت از دانش آموزان ،با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرقدس در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی طرح نماد در شهرقدس

این جلسه به منظور توانمند سازی و حمایت روانی،اجتماعی ،مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و همچنین بررسی روابط درست و موثر با دانش آموزان برگزار شد.

در ادامه جلسه عنوان شد،نظام جامع مراقبت اجتماعی از دانش آموزان (طرح نماد) زمانی به طور کامل و کلی انجام می پذیرد که شناسایی دانش آموزان آسیب پذیر و آسیب دیده از طریق چک لیست های علمی گسترش یابد و این موضوع از طریق ائتلاف ارگانهای مختلف اجرایی میگردد.

دراین طرح جامع وزارت آموزش و پرورش متعهد شده که در توسعه مستندات راهبردی و فنی مربوط به این طرح مشارکت کندوطرح مربوطه را در سطح ملی و استانی اجرایی کند وکمیته مراقبت اجتماعی را در مدارس کل کشور تشکیل دهد و در ابزار های شناسایی دانش آموزان همکاری تاثیر گذار داشته باشد.

شایان ذکر است ،طرح آموزشی نماد به طور کل خواستار تامین و ارتقا مراقبت های اجتماعی از دانش آموزان و رویکرد توانمند سازی مدرسه محوری است و مدارس نیز می توانند در چارچوب آموزش مهارت های ارتقایی و پیشگیرانه ، غربالگری ،بسته های خدماتی و سامانه نماد فعالیت کنند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار