مدیر آموزشگاه بعثت رودان به پانا خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره برای اولیاء و دانش آموزان آموزشگاه بعثت رودان

رودان(پانا) - مدیر آموزشگاه شبانه روزی بعثت رودان گفت: کارگاه مشاوره دانش آموزان و آموزش خانواده با حضور مشاور و مدرس آموزش خانواده و مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان و والدین آنها در دو نوبت صبح و عصر درآموزشگاه بعثت رودان و سالن شیخ طوسی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  کارگاه آموزشی مشاوره برای اولیاء و دانش آموزان آموزشگاه بعثت رودان

صدیقه ذاکری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: کارگاه مشاوره دانش آموزان و آموزش خانواده در سه شنبه 17 مهر 97 با هدف آموزش مهارت های فرزند پروری در جهت بهبود روابط بین فرزند و والدین و حفظ سلامت روانی دانش آموز و با حضور دکتر سید رضا هاشمی مشاور و مدرس آموزش خانواده و مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی و نادر صفایی دهبارز مدیر آموزش و پرورش رودان برگزار شد.

وی افزود: کارگاه آموزشی مشاوره برای دانش آموزان و اولیاء بصورت ماهیانه در این آموزشگاه برگزار می شود چرا که آموزش مهارت های زندگی توسط خانواده ها به فرزندان، اولین و مهمترین گام در جهت ایمن سازی جامعه در برابر خطرات و آسیب های اجتماعی می باشد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی بعثت رودان عنوان کرد: در این کارگاه ها مباحثی چون ارتباط والدین و تاثیر آن در تربیت فرزند، نقش تربیت در کاهش آسیب فرزندان، پرورش فرزندان امیدوار و موفق، ایجاد استقلال و پرورش هویت دینی در فرزندان بیان شد.

ذاکری خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی مشاوره در نوبت صبح بصورت گروهی و انفرادی برای دانش آموزان در آموزشگاه و در نوبت عصر برای والدین آنها در قالب جلسه انجمن اولیا و مربیان در سالن شیخ طوسی رودان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار