معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل:

اتاق فکر و اندیشه ورزی در مناطق و نواحی ایجاد شود

اردبیل (پانا) معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: برای استفاده از نظرات پیشنهادی و یا انتقادی صاحب نظران ، ایجاد اتاق فکر و اندیشه ورزی در مناطق و نواحی در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۶۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اتاق فکر و اندیشه ورزی در مناطق و نواحی ایجاد شود

مصطفی کافی در نشست معاونان پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق 19گانه استان گفت: واگذاری برنامه ها وفعالیت های پرورشی به شوراهای مدرسه و استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و تقویت برنامه ها از جمله رویکرد های اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع است.

وی با تاکید بر اینکه کارهای تربیتی و پرورشی باید بصورت کیفی برجسته شود، اظهار داشت: با برگزاری همایش ها و جلسات مختلف و دعوت از نخبگان فرهنگی و هنر ی مناطق و نواحی فعالیت های گسترده این معاونت را تبیین نمایید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در ادامه با اشاره به امنیت پایدار برای نسل جوان، تصریح کرد: یکی از راه های ایجاد امنیت روحی و روانی برای جوانان برگزاری برنامه های قرآن، نماز و عترت است.

به گفته کافی باید از سرمایه های مادی و معنوی برای تعالی نسل جوان کمک بگیریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با عنوان اینکه ماموریت ما آسمانی و انسانی است، خاطر نشان ساخت: بدون تردید فعالیت های تربیتی و پرورشی می تواند تاثیرات مثبت بر روی دانش آموزان داشته باشد.

وی از فعالیت 160 کانال معاند در کشور بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی در مدارس با استفاده از روحانیون استانی و نیز استفاده از سخنانی که با ذائقه جوانان هم خوانی دارد می تواند بسیار کارساز باشد.

کافی همچنین به طرح برنامه ها و فعالیت های تربیتی جهت تصویب در شورای معاونین مناطق و نواحی تاکید کرد.

وی توانمند سازی مربیان و مشاوران در قالب کلاس های آموزشی و همچنین دوره های آموزشی را خواستار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان توجه به برگزاری نماز با استفاده از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعت را بعنوان یک اولویت مهم واساسی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار