مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل:

نمایندگان مجلس دانش آموزی مسئولیت ارزشمندی دارند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت:نمایندگان مجلس دانش آموزی می توانند مشاورانی امین برای مجموعه آموزش و پرورش باشند چراکه آنان مسئولیت ارزشمندی دارند.

کد مطلب: ۸۶۱۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش آموزی مسئولیت ارزشمندی دارند

احمدناصری در دیدار با نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی افزود: امروزه جامعه دانش آموزی نیازمند تفکر و اندیشه بالا است و ما باید در این راه با تمام تلاش قدم برداریم .

وی ادامه داد: نیاز اساسی ما در کشور همفکری ، همدلی و همکاری است که این خود از فهم و درک بالای انسان می باشد و انسانهای بزرگ همیشه از مسئولیتهای کوچک شروع به فعالیت نموده اند وشماباید قدر این مسئولیتهارابدانید وهمواره سعی کنید ضمن تعامل وهمکاری تنگاتنگ با دیگر استانها با مطالعه وآمادگی کامل در جلسات وکمیسیونهای متشکله حضور داشته باشید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان تاکید کرد: باید فرصت لازم برای ارتباط بین نمایندگان مجلس دانش آموزی و دانش و آموزان در مناطق و نواحی 19 گانه استان فراهم شود و نمایندگان مجلس دانش آموزی باید به عنوان نمایندگان جامعه دانش آموزی استان ، الگوی اعمال و اخلاق حسنه در مدارس باشند .

ناصری تصریح کرد:مجلس دانش آموزی مجلسی صنفی و مشورتی است و نقش آن درایجاد حس خودباوری واعتماد به نفس دربین دانش آموزان بی نظیراست .

وی به نقش موثر دانش آموزان در پویایی فعالیت های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان عصاره دانش آموزان نخبه و موفق مدارس باید در زمینه فعالیت های اجتماعی و پرورشی پیشتاز باشند .

مدیرکل آموزش وپرورش استان درپایان یادآورشد: مجلس دانش آموزی سکویی برای دست یابی به موفقیت های بیشتر و تربیت مدیران توانمند و انقلابی برای آینده کشور است .

گفتنی است :در این مراسم که معاون پرورشی وفرهنگی و مشاورین مدیر کل آموزش وپرورش استان نیزحضورداشتند،اعتبار نامه نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی به همراه ابلاغ انتصاب آنان به عنوان مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش استان اعطاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار