تقدیر از پلیس راهور در تامین امنیت سرویس مدارس دانش آموزان

شیراز(پانا) – رییس سازمان دانش آموزی استان فارس تامین امنیت دانش آموزان را از دغدغه های مهم خانواده ها دانست که با کمک پلیس راهور این امنیت در بحث سرویس مدارس تا کنون با موفقیت برقرار شده است.

کد مطلب: ۸۶۱۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پلیس راهور در تامین امنیت سرویس مدارس دانش آموزان

سازمان دانش آموزی فارس به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاشها و زحمات پلیس راهور شیراز در برقراری امنیت سرویس مدارس و حمل و نقل دانش آموزان تقدیر کرد.
محمد نظری، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش فارس با بیان این که تامین نیاز امنیت انسان ها بیشتر بر عهده پلیس است، گفت: با توجه به این که تمام نیرو های ناجا در 27 تیرماه با یکدیگر ادغام شده اند، اما هفته ناجا را در مهرماه برگزار می کنند تا پیام مهر خود را به دانش آموزان برسانند و این نشان از نگاه ویژه نیروی انتظامی به آموزش و پرورش است.
رئیس سازمان دانش آموزی فارس، در این مراسم با بیان این که همه مردم به نوعی قدردان زحمات پلیس هستند، گفت: ما همواره خصوصا در بحث تامین امنیت دانش آموزان حضور پلیس را احساس می کنیم.
محسن کلاری با اشاره به دغدغه خانواده ها در خصوص تامین امنیت دانش آموزان، ادامه داد: سازمان دانش آموزی در واقع ماموریت دارد تا تمام اموری که به دانش آموزان در بیرون از مدرسه مربوط می شود را انجام دهد و ما همواره با همکاری پلیس خصوصا در بحث سرویس مدارس در این امر موفق بوده ایم.

سرهنگ عباسی فرمانده پلیس راهور استان فارس نیز گفت: رانندگان سرویس مدارس در واقع از نظر ما مربی دانش آموزان در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی هستند و اگر این ها را خوب آموزش دهیم می توانند سفیران پلیس باشند.
سرهنگ عباسی ادامه داد: امسال در زمان شروع مدارس برنامه ریزی های مورد نیاز در خصوص سرویس مدارس انجام نشده بود و در روز های پایانی که مسوولیت مهم سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی سپرده شد، این سازمان توانست به خوبی این موضوع را در مدت زمان کوتاه ساماندهی نماید.
وی ادامه داد: در هر هفته پلیس راهور به چند مدرسه سر میزند تا آموزش های راهنمایی و رانندگی را به دانش اموزان بدهد.
در این جلسه از پلیس راهور استان فارس از سوی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان فارس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار