مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد:

میزبانی خراسان جنوبی از والیبالیست های دختر 30 استان کشور<span arial="" dir="RTL" lang="FA" style="font-family:">برگزاری المپیاد ورزشی روستائیان </span><span arial="" dir="RTL" lang="FA" style="font-family:">اجرای 200 برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی</span

 بیرجند (پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به میزبانی خراسان جنوبی در رشته والیبال دختران در المپیاد نخبگان و استعداد های ورزشی کشور گفت: انتظارمی رود این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

کد مطلب: ۸۶۱۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی خراسان جنوبی از والیبالیست های دختر 30 استان کشور<span arial="" dir="RTL" lang="FA" style="font-family:">برگزاری المپیاد ورزشی روستائیان </span><span arial="" dir="RTL" lang="FA" style="font-family:">اجرای 200 برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی</span

مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی ازویژگی های سازمانی اداره ورزش و جوانان، پاسخگویی به تمامی اقشار مردمی است که در این امر می بایست رسانه ها نقش ایفا کنند.

سرپرست ادامه داد: نقش رسانه در این بحث ، انعکاس دقیق و به موقع فعالیت هاست و یکی دیگر از خصایص این اداره کل این است که فعالیت های آن محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی نخبگان و استعدادهای برتر کشور گفت:در این المپیاد، 41 رشته برای پسران و 29 رشته برای دختران پیش بینی شده است که برای ورزشکاران سنین 12 تا 15 سال کشور برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات از 30 آبان تا 10 آذر ماه در سراسر کشور برگزار می شود که میزبانی مسابقات والیبال ، به خراسان جنوبی داده شده است.

سرپرست با تاکید براین که این مسابقات یکی ازفرصت های آزمودن ورزشکاران است که آنها خود را به نمایش گذارند و پیشرفت کنند ، اظهار کرد: هر دوسال یکبار این مسابقات برگزار تمامی استان های کشور در این المپیاد شرکت می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات ، ستادهای مختلف با همکاری این اداره کل، اداره آموزش و پرورش و واحد های انتظامی استان و شهرستانی برگزار شده است و اقداماتی نظیر اسکان و .. برای راحتی ورزشکاران نیز انجام شده است.

برگزاری المپیاد ورزشی روستائیان

سرپرست در ادامه صحبت های خود گریزی به برگزاری المپیاد ورزشی خانه های ورزش روستایی زد و ادامه داد: سعی در این است که به طور کامل مسابقات انتخابی روستایی و شهری برگزار شود که افراد مستعد بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.

وی افزود: برگزاری این گونه مسابقات باعث می شود که افراد در رشته های مختلف ورزشی پیشرفت کنند .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از فعالیت 286 خانه ورزش روستایی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال ، 100 خانه ورزش دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

سرپرست ادامه داد: از این تعداد خانه در حال احداث، برای 50 تای آن اعتبار تخصیص یافته است که امیدواریم مابقی نیز اعتبارات خود را دریافت کنند.

اجرای 200 برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت های خود، اشاره ای به برنامه های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی گفت: در این هفته که از 26 مهر ماه تا 2 آبان ماه خواهد بود، 200برنامه ورزشی پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: ازجمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته همایش پیاده روی در مرکز استان وسایر شهرستان هاست که در دو روز 26 و 27 مهر ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست تصریح کرد: این برنامه ها در هفت قالب فرهنگی، ورزشی ، روستایی و ... برگزار خواهدشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دوره های آموزشی داوری و ... را از جمله دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار