کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه در منطقه حاجی پیرلو ناحیه 2 ارومیه بر زمین زده شد

ارومیه (پانا) -مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه 12 کلاسه در منطقه حاجی پیرلو مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه در منطقه حاجی پیرلو ناحیه 2 ارومیه بر زمین زده شد

محمد مجرد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه در این مراسم با بیان اینکه این مدرسه نخستین مدرسه 12 کلاسه در منطقه حاجی پیرلو است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط یک مدرسه ابتدائی در این منطقه وجود دارد و این در حالی است که بعلت تراکم بالای جمعیتی در منطقه نیازمند فضاهای آموزشی بیشتری در مقاطع مختلف هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با اشاره به اینکه این مدیریت به جهت موقعیت جغرافیایی بیشترین مناطق حاشیه ای و کم بر خوردار شهرستان ارومیه را دارد، تاکید کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی گردد تا روند احداث مدرسه در این مدیریت همانند چند سال اخیر با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدرسه 12 کلاسه حاجی پیرلو دومین مدرسه ی حاشیه شهر است که با پیگیری های حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، کلنگ زنی می شود، ادامه داد: دستورات ویژه استاندار آذربایجان غربی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان در اعطای زمین 3 هزار متر مربعی برای این پروژه عامل اصلی به نتیجه رسیدن پیگیری ها برای احداث مدرسه در این منطقه بود.

حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین به همت بالای نمایندگان استان جهت رسیدگی به مسائل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اشاره و تاکید کرد: رسیدگی به مسائل آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناطق حاشیه ای شهر جزو اولویت های نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار