معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

رفع مشکل اجرای سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

الهیار ترکمن:‌ سنوات گذشته با اولویت‌بندی پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به موادی از قانون خدمات کشوری که سه سال سنوات ارفاقی برای معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی اجرانشده است، اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکل اجرای سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن، در مورد پرداخت سنوات ارفاقی معلمان استثنایی اظهار کرد: با توجه به مواد قانون خدمات کشوری سه سال سنوات ارفاقی برای معلمان آموزش‌وپرورش استثنایی اجرا نشده است و این موضوع را پیگیری کردیم تا مجدداً این سنوات برای آن‌ها به جریان افتاد.

او با اشاره به اخذ مجوزهای دولت برای برقراری طرح سنوات ارفاقی معلمان افزود: با توجه به خلأ سه‌ساله‌ای که برای پرداخت وجود داشت و پیگیری‌های انجام‌شده سنوات ارفاقی برای معلمان احیا شد و این سه سال عدم پرداخت را هم برای آن‌ها لحاظ می‌کنیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: با توجه به نیاز حجم بالای ارتباط برای پرداخت سنوات به معلمان استثنایی برای تسویه‌حساب با آن‌ها اولویت‌بندی کردیم تا افرادی که سابقه خدمت بالاتری دارند در اولویت قرار گیرند.

الهیار‌ ترکمن اظهار کرد: تا زمانی که سنوات ارفاقی برای تمام معلمان استثنایی پرداخت شود این اولویت‌بندی را ادامه می‌دهیم و اگر حجم اعتبارات برای تسویه افزایش یابد، کار تسویه‌حساب سریع‌تر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال دریافت اطلاعات برای برآورد مبلغ موردنیاز سنوات ارفاقی معلمان استثنایی هستیم، گفت: با توجه به تأمین اعتبار لازم می‌توانیم این مبلغ را به معلمان پرداخت کنیم اما نمی‌توان زمان مشخصی را برای تسویه‌حساب مشخص کرد چراکه این زمان با میزان تخصیص اعتبار ارتباط دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار