مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان: تلاش برای ایجاد تک رشته های مهارتی در اکثر روستاهای گلستان

گرگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در حاشیه بازدید از مدرسه پرورش گیاهان دارویی گفت: تلاش می کنیم تا تک رشته های مهارتی را در اکثر روستاهای گلستان ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۸۶۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان: تلاش برای ایجاد تک رشته های مهارتی در اکثر روستاهای گلستان

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از یکی از مدارس برون سپاری شهرستان گرگان که در زمینه پرورش گیاهان دارویی مشغول به فعالیت است بازدید به عمل آورد.

گوهری راد گفت: آموزش های مهارتی یکی از مهمترین سیاست‌های آموزش و پرورش است و این آموزش‌ها می‌توانند تضمین‌کننده اشتغال دانش آموزان در آینده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به خانواده ها در زمینه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: تحصیل دانش آموزان در رشته های مهارتی می‌تواند نیروی ماهر جامعه را تامین و راه مناسبی برای مبارزه با مشکل اشتغال و بیکاری در جامعه است.

گوهری راد همکاری های بین بخشی و تعاملات بین دستگاهی را راه موفقی برای کاربردی نمودن آموزش ها عنوان کرد و گفت: به عنوان نمونه امروز شاهد همکاری بین آموزش و پرورش و جهاد سازندگی استان گلستان در زمینه آموزش پرورش گیاهان دارویی بودیم که در این آموزش‌ها دانش آموز از فضای صرف تئوریک خارج و آموزش عملی و کاربردی را خواهد داشت.

گوهری راد ترویج روحیه کار و کارآفرینی در بین دانش آموزان فنی حرفه ای و کاردانش را از دیگر مزایای رشته های مهارتی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در آموزش و پرورش گلستان تک رشته های مهارتی را در اکثر روستاها ایجاد نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار