مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در جلسه "طرح نماد":

"نماد" یک طرح بومی با سبک زندگی اسلامی- ایرانی است

زنجان(پانا)-جلسه هماهنگی طرح نماد با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان و مدیران مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در محل پژوهشگاه ملاصدرا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
"نماد" یک طرح بومی با سبک زندگی اسلامی- ایرانی است

حمید حاتمی در جلسه هماهنگی طرح نماد در جمع مدیران مقاطع تحصیلی شهری و روستایی گفت: هدف این طرح مراقبت دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر از طریق مداخله به موقع و مؤثر است.

حاتمی افزود: از اهداف کلی این طرح می توان به توانمندسازی و ارتقای مهارتهای اجتماعی دانش آموزان برای تربیت شهروندانی با سبک زندگی اسلامی- ایرانی اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با اشاره به اینکه در این طرح آموزش و توانمندسازی همه نقش پردازان مدرسه اعم از معلمان، دانش آموزان و اولیا مد نظر قرار گرفته است: تشریح کرد: برگزاری جلسات توجیهی برای تمامی عوامل اثرگذار و دقت در زمان بندی اجرای هر بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: پشتوانه عملیاتی ساختن این طرح عظیم یک ائتلاف فراقوه ای می باشد و بایستی اتحاد و انسجام درون سازمانی و بین سازمانی برقرار شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در اجرای این طرح بایستی به مسائل فرهنگی و بومی هر منطقه توجه ویژه داشته و نظارت دقیقی بر حسن انجام آن داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار