مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان

بانک امانات تجهیزات پزشکی گرگان افتتاح شد

گرگان (پانا) - بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان گرگان با تجهیزاتی از جمله اشک مواج، ویلچر، دستگاه اکسیژن، واکر و غیره افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بانک امانات تجهیزات پزشکی گرگان افتتاح شد

محمدعلی هروی در مراسم افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی این شهرستان اظهارداشت: نخستین بار بانک امانات تجهیزات پزشکی در سال 94 توسط خیر گنبدی ایجاد شد و تا پایان سال گذشته تعداد 2 هزار و 500 بیمار نیازمند از این تجهیزات به صورت امانی و بدون هزینه استفاده کردند.

وی درباره بانک امانات تجهیزات پزشکی گرگان گفت: این بانک امانات تجهیزات پزشکی شامل اشک مواج، ویلچر، دستگاه اکسیژن، واکر، عصا، تخت و دیگر ملزومات پزشکی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این فرد خیر علاوه بر بانک امانات گرگان، 5 بانک امانات تجهیزات پزشکی را به زاهدان، زابل، ساری، مشهد و سرپل ذهاب هدیه کرده است.

وی بیان داشت: بسیاری از مردم دارای بیماران نیازمند توانبخشی بضاعت مالی برای توانبخشی و درمان بیماران خود ندارد و این بانک تجهیزات می‌تواند فرصت خوبی باشد تا به صورت امانت این تجهیزات را استفاده کرده و بعد از برطرف شدن نیاز خود برای استفاده دیگر بیماران به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

حجت‎الاسلام قاسم لیوانی، رئیس مجمع خیرین سلامت استان هم اظهارداشت: این کار نیکوکارانه حاج محمد شهرکی باید الگو برای دیگر خیرین و متمکنین استان گلستان باشد. این خیر با مبالغ خیلی زیاد این تجهیزات را فراهم کرده و گذشتن از اینگونه مبالغ و صرف کار خیر کردن، یک هنر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار