پیام رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه دانش‌پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی

رئیس محترم پلیس پیشگیری ناجا

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تامین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشیم. از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار