مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان تهران گفت:

انتخاب پیشوا بعنوان شهرستان پایلوت استان درجهت اجرای طرح اشتغال موقت

پیشوا (پانا) - مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان تهران در جلسه شورای اداری پیشواگفت:مهمترین چرایی مهاجرت روستایان به شهر را باید در مباحث اقتصادی و نبود اسباب آرامش آنها ببینم .

کد مطلب: ۸۶۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب پیشوا بعنوان شهرستان پایلوت استان درجهت اجرای طرح اشتغال موقت

مهدی ابارشی درسخنانی افزود: نگاه دهیاران نباید صرفا به مباحث عمرانی باشد و توجه به بحث توسعه انسانی در روستاها و مباحث فرهنگی و اجتماعی قطعا می تواند اثربخشی داشته باشند و منجر به کارهای خوبی گردد.

وی درادامه با بیان اینکه روستاهایی داریم که امکانات اولیه زندگی در آنها فراهم است ،ولی خالی از سکنه هستند، گفت: مهمترین چرایی مهاجرت روستایان به شهر را باید در مباحث اقتصادی و نبود اسباب آرامش آنها ببینم.

وی ادامه داد: آسایش روستاییان به برکت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده و اگر آرامش آنها را نیز مهیا کنیم قطعا شاهد مهاجرت آنها به شهر نخواهیم بود.

ابارشی با اشاره بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اظهار داشت: این مهم یکی از مسائل اولویت داردولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی برخورداری ازتامین اجتماعی حق مردم است و دولت مکلف میباشد از محل منافع عمومی و مشارکت های مردم زمینه برخورداری آحاد ملت را فراهم کند.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار