بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی فشافویه

فشافویه (پانا) - مراسم بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی فشافویه با حضورنماینده معاونت سازمان درمان سازمان تامین اجتماعی و قائم مقام اجرایی پروژه های درمان شرکت خانه سازی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی فشافویه

در نشست بهره برداری از درمانگاه شبانه روزی فشافویه که ایلانلو نماینده معاونت سازمان درمان سازمان تامین اجتماعی نیز حضورداشت ،مرتضوی قائم مقام اجرایی پروژه های درمان شرکت خانه سازی ایران با ارائه گزارشی از روند پیشرفت مراحل احداث درمانگاه از ابتدای فعالیت تاکنون ، اظهار امیدواری کرد با خدمت صادقانه و عمل به تعهدات بتوان در زمان پیش بینی شده شاهد بهره برداری از این مرکز درمانی باشیم .

وی در ادامه با اشاره به عام المنفعه بودن فعالیت این درمانگاه در حال ساخت ، به لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های خدمات رسان منطقه فشافویه برای مساعدت به پیشرفت این پروژه اشاره کرد و افزود : ارائه خدمات به این مرکز درمانی از جمله آب آن باید به سرعت انجام پذیرد تا به وعده بهره برداری در زمانی که به اهالی منطقه قول آن داده شده ، با شایستگی کامل عمل گردد .

شایان ذکر است ، در این جلسه ، امامی بخشدار ، زندی رئیس شورای اسلامی شهر ،

باقری معاون امور اجرایی شرکت خانه سازی ایران و مجری ساخت درمانگاه شبانه روزی ، مرتضوی قائم مقام اجرایی پروژه های درمان شرکت خانه سازی ایران ، بهواد،خیرنیکوکاراهداکننده زمین و مسئولین و رؤسای ادارات خدمات رسان گاز،آب، برق و مخابرات فشافویه حضورداشتند .

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار