کارگردان «ضربه فنی»: کانون پرورشی پایگاه اصلی سینمای کودک و نوجوان است

تهران (پانا) - کارگردان فیلم سینمایی «ضربه فنی» که قرار است امروز، 19 مهر، در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران شود، تداوم اکران فیلم‌های کودک در مراکز مختلف کانون پرورشی در سراسر کشور را بسیار تأثیرگذار دانست.

کد مطلب: ۸۶۱۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان  «ضربه فنی»: کانون پرورشی پایگاه اصلی سینمای کودک و نوجوان است

غلامرضا رمضانی که فیلمش در هفته ملی کودک در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود، درباره تأثیرگذاری چنین فعالیت‌هایی بر سینمای کودک و نوجوان گفت: امیدوارم به این هفته بسنده نشود و فیلم‌های کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها و مراکز مختلف کانون در سراسر کشور به صورت هفتگی اکران شوند.

وی با بیان اینکه با تغییرهایی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد شده است به عملکرد مثبت و تأثیرگذار کانون در حوزه سینمای کودک و نوجوان خوش‌‌بین هستم، اظهار کرد: کانون با این روند می‌تواند جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد زیرا پایگاه اصلی سینمای کودک و نوجوان، کانون است.

این کارگردان سینما در پایان سخنان خود تأکید کرد: من همیشه علاقه‌مند به کانون بودم و 40 سال است که با کانون مراوده دارم. کانون همیشه برای من موقر و متین بوده و جایگاه ویژه‌ای دارد.

رمضانی ادامه داد: هیچ‌وقت در مراوداتم با کانون به دنبال درآمدزایی نبوده‌ام بلکه تشخصی که کانون دارد برای من مهم است و این‌که مخاطبانش کودکان و نوجوانان هستند. این ضمانتی است برای سینمای ایران.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار