انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه دوره اول دکتر حسابی چناران

چناران (پانا ) - مدیر دبیرستان پسرانه دکتر حسابی چناران، از برگزاری اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان با حضور اولیا دانش آموزان و کاندیداهای انجمن اولیا در مرکز رفاهی آموزش و پرورش چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۶۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه دوره اول دکتر حسابی چناران

در ابتدای این جلسه شهیدی مدیر دبیرستان پسرانه دکتر حسابی چناران ضمن خیرمقدم به حاضرین هدف از تشکیل این جلسه را
* بیان عملکرد انجمن اولیا و مربیان سال گذشته
* معرفی داوطلبان و برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید انجمن
* آشنایی والدین با اولیای دبیرستان و شرح و توجیه اهداف آموزشی و پرورشی دبیرستان
* ترغیب والدین به مشارکت بیشتر و نظارت بر فعّالیّت ‎ های دانش آموزان به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر
* ایجاد هماهنگی بین فعّالیّت ‎ های خانه و مدرسـه ‎ ی دانش آموزان

گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی سال گذشته عنوان کرد

شهیدی درباره برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان گفت : تعداد اعضای انجمن اولیا و مربیان بر اساس آمار دانش‌آموزان آن مشخص می‌شود که مدارس با آمار بیش از ۳۰۰ نفر دانش آموز می‌‌توانند ۸ نفر را به عنوان اعضا انتخاب کنند که ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی‌‌البدل هستند. البته مدارسی که تعداد دانش‌‌آموزان آن زیر ده نفر باشد مجاز به انتخاب انجمن نیستند و تمام وظایف آن بر عهده مدیر مدرسه است.

شهیدی، گفت: انجمن اولیا و مربیان با هدف تشکیل جلسات منظم در طول سال تحصیلی و مشارکت در همه عرصه‌‌های علمی، تربیتی و اجتماعی در مدارس تشکیل می‌شود.

درادامه حمزه نظافت، رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی در سال گذشته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به بیان سخنانی در خصوص پیوند اولیا و مربیان ونیاز این مهم در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت اسلامی وجایگاه خانه و مدرسه در فرایند یادگیری دانش آموزان و آینده سازان پرداخت.

در پایان انتخابات انجمن دبیرستان برگزار شد که پنج نفر به عنوان اعضا اصلی و سه نفر بعنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند که پس از مشخص شدن اعضا اصلی و علی البدل رای گیری انجام شد که آقای حمزه نظافت بعنوان رئیس جدید انجمن اولیا و مربیان دبیرستان برای سال جدید تحصیلی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار