فرمانده نیروی انتظامی کاشمر:

خانواده اولین اجتماعی است که شخصیت انسان شکل می‌گیرد

کاشمر (پانا) - فرمانده ی نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگار پانا دبیرستان حضرت زینب س کاشمر اقدامات ایجاد شده برای امنیت دانش آموزان را در دو مرحله قبل از بازگشایی مدارس و زمان بازگشایی مدارس که با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری انجام پذیرفته را بیان کرد .

کد مطلب: ۸۶۱۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خانواده اولین اجتماعی است که شخصیت انسان شکل می‌گیرد

باقری در این زمینه گفت: ما برای برقراری امنیت قبل از بازگشایی مدارس اقداماتی از جمله برنامه ریزی سرویس دهی ، راننده ،بررسی خودرو دارای مدارک،همچنین برای اینکه دانش آموزان دچار مشکل نشوند راننده سرویس هایی انتخاب شده اند که دارای عدم سوابق کیفری بودند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد یکی دیگر از اقداماتی که ما در زمان بازگشایی مدارس انجام داده ایم طرح استقرار نیرو جلوی مدارس و ایجاد امنیت برای دانش آموزان میباشد ‌.

وی افزود، سعی کردیم که نظم و انضباط ترافیکی را ایجاد کنیم تا از مزاحمت ها کاسته شود و در این زمینه با آموزش وپرورش هماهنگی کرده ایم که تعطیلی مدارس دخترانه و پسرانه با اختلاف باشد.

ابو القاسم باقری با بیان اینکه خانواده اولین اجتماعی است که شخصیت انسان شکل میگیرد، نقش پدر و مادر را در شکل گیری شخصیت فرزندان مهم دانست و گفت:هر چه خانواده ها اصیل تر و با نظم و انضباط و معتقد به باور های دینی باشند، فرزندانی که در این خانواده ها رشد می کنند موفق تر و سالم تر هستند و ما به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در داخل جامعه کمتر با ناهنجاری و جرائم از طرف این دانش آموزان روبه‌رو می شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار