دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران افتتاح شد  

تهران (پانا) - دفتر خیرین مدرسه‌ساز منطقه 8 تهران صبح امروز با حضور نعمت بنی‌آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرتهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران، محمود زاهدی راد مسئول نمایندگی خیرین مدرسه‌ساز در این منطقه و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز،  صبح امروز (چهارشنبه) در محل اداره آموزش و پرورش منطقه 8 تهران افتتاح شد. 

کد مطلب: ۸۶۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش منطقه ۸ تهران افتتاح شد  

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران ضمن خیر مقدم به خیران و مدیران محترم، درباره فعالیت‌های این انسان‌های نیک اندیش گفت: «امروز خیرین مدرسه‌ساز را کنار خود می‌بینیم که با ساز و نوای خودشان که سازی است خدایی و به دست دوستان خداوند نواخته می‌شود، آمده‌اند که این نوای زیبا را در منطقه هشت بنوازند و مدارس این منطقه، آجر به آجر، سقف‌هایش با محبت این انسان‌های نیک‌اندیش بالا برود و حلقه عشق دانش‌آموزان و خیران روز به روز در این منطقه پررنگ و پربارتر شود. امروز را به فال نیک می‌گیریم که همه خوبان کنار هم جمع هستند و امیدواریم با کمک شما عزیزان، بتوانیم گام‌های بلندی در ساخت و تجهیز مدارس منطقه 8 تهران برداریم.»

نعمت بنی‌آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیران و مسئولان حاضر در مراسم، گفت: «جمع حاضر قطعا از طرف خداوند مهر ابلاغی به نامه اعمالشان خورده است که باید انجام بدهند. هیچ کسی در جای خیری حضور ندارد مگر اینکه لطف الهی شامل حالش شود و نظر کرده خداوند باشند. شما که امروز در این جمع حضور دارید، قطعا جزو انسان‌های شایسته هستید که هم وقتتان و هم مالتان در راه خدا و در راه ساخت فضاهای آموزشی به کار می‌رود. بی دلیل نیست کسانی که از اولین مدرسه شروع می‌کنند و 482 مدرسه می‌سازند، از مقربان درگاه الهی هستند و تا آخرین لحظه و توان در این راه قدم برمی‌دارند.»

او در ادامه صحبت‌های خود خطاب به مدیران و مسئولان آموزش و پرورش گفت: «مدیران مناطق آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در کنار خیرین مدرسه‌ساز ایفا می‌کنند و مکمل نقش خیرین هستند و به خیران امیدواری می‌دهند. ما معلمان و مسئولان آموزش و پرورش را رسولان محبت می‌نامیم زیرا خاضعانه می‌سوزند تا دانش‌آموزان در زیر نور چراغشان بزرگترین افتخارات را کسب کنند. ما امروز افتخار می‌کنیم که مقام ششم را المپیادهای جهان، دانش‌آموزان ایرانی دارند که همه این موفقیت‌ها نتیجه تلاش معلمان و مسئولان عزیر آموزش و پرورش است.»

با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز دفتر خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در این منطقه افتتاح و محمود زاهدی‌راد به عنوان مسئول نمایندگی این منطقه دور دوم فعالیت‌های این دفتر نمایندگی را آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار