ادامه ابهام درباره آینده مهدی تاج؛ وقتی پای مجامع بین‌المللی وسط می‌آید

(پانا) - بازنشسته بودن یا نبودن مهدی تاج نه تایید می‌شود و نه تکذیب؛ ابهام‌ها درباره آینده کاری رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد اما در این بین شاید او به استفاده از اهرم فیفا برای ادامه کار متوسل شود.

کد مطلب: ۸۶۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ادامه ابهام درباره آینده مهدی تاج؛ وقتی پای مجامع بین‌المللی وسط می‌آید

اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان باعث شد تا از همان روزهای پیش از ابلاغ قانون به دستگاه‌های اجرایی، گمانه‌زنی‌ها درباره فهرست مدیرانی که شامل این اصلاحیه می‌شوند آغاز و اسامی مختلفی به عنوان مدیران بازنشسته مطرح شود.

در ورزش هم این گمانه‌زنی‌ها وجود داشت و اسامی مختلفی مطرح شد که شاخص‌ترین آنها مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و حسین ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال بودند. طی هفته‌های اخیر اخبار مختلفی از تلاش آنها برای بقا و متوسل شدن به تبصره‌های مختلف شنیده شده اما همچنان یک ابهام بزرگ درباره این دو نفر و به ویژه مهدی تاج وجود دارد که آیا رئیس فدراسیون فوتبال بازنشسته محسوب می‌شود یا خیر؟

سه‌شنبه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از وزیر ورزش و جوانان نوشتند که مهدی تاج بازنشسته است؛ نقل قولی که روابط عمومی این وزارتخانه در فاصله کوتاه و به سرعت آن را تکذیب کرد تا همچنان ابهام درباره رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داشته باشد. اما روز گذشته هم محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان، هم در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف بر این ابهام افزود.

داورزنی زمانی که با سوال پانا درباره آینده مهدی تاج و اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان روبه‌رو شد درخواست کرد که درباره فردی به صورت موردی بحث نشود چراکه قانون شامل همه افراد می‌شود.

اما ابهام بزرگ درباره مهدی تاج جایی بود که داورزنی سخن از مجامع بین‌المللی به میان آورد. در حالی که طی روزها و هفته‌های اخیر خبرهایی غیر رسمی از تلاش مهدی تاج برای لابی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوش می‌رسید، داورزنی در میان حرف‌هایش به یک موضوع دیگر هم اشاره کرد که این گمانه‌زنی را می‌توان تقویت کند که مهدی تاج در رایزنی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از اهرم فشار فیفا بر وزارت ورزش موفق بوده است؛ وی گفت: وزارت ورزش با هماهنگی فدراسیون‌ها در تلاش برای اجرای قانون است و این قانون به گونه‌ای هم اجرا خواهد شد که در محافل بین‌المللی مشکلی ایجاد نشود.

حال باید تا 38 روز دیگر منتظر ماند و دید تکلیف فدراسیون فوتبال چه خواهد شد و با پایان مهلت قانونی وداع بازنشستگان آیا این فدراسیون هم شامل تغییرات مدریتی ناشی از اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شود یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار