واژگونی مینی‌بوس با بیش از 25 سرنشین در بلوار آوینی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت شدید تعداد زیادی از سرنشینان آن در بلوار آوینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی مینی‌بوس با بیش از 25 سرنشین در بلوار آوینی

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، درمورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:11 امروز واژگونی یک دستگاه خودرو در بلوار آوینی مقابل پمپ بنزین سلمان فارسی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه شامل دو گروه حریق و یک گروه نجات به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی‌بوس که بیش از 25 نفر سرنشین داشت به دلیل نامشخصی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با تیر چراغ برق حاشیه راه به پمپ برق ورودی جایگاه پمپ گاز برخورد کرد و واژگون شد.

ملکی درمورد وضع حادثه‌دیدگان گفت: افراد زیادی در وضع بدی محبوس شده بودند و آتش‌نشانان به رهاسازی آنها پرداختند و نزدیک 15 نفری که به وسیله آتش‌نشانان خارج شدند همگی دچار مصدومیت‌های شدیدی شدند که در میان آنها 5-4 کودک هم وجود داشت که به دلیل واژگونی خودرو به اطراف پرت شده بودند.

وی با اشاره به اینکه در محل حادثه هیچ کدام از سرنشینان فوت نکردند گفت: با این حال اما چند نفر دچار مصدومیت‌های شدیدی شدند و عوامل اورژانس نیز برخی از مصدوم‌ها را در محل درمان کردند و تعدادی از آنها را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

ملکی همچنین گفت: آتش‌نشانان در حال ایمن سازی محل هستند و پس از آن، محل برای بررسی علت دقیق حادثه تحویل عوامل پلیس راهور خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار